ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

                                  ŠTO BI HTIO POSTATI

Kad me ljudi to pitaju uvjek imam drugačiji odgovor. Ali otprilike znam što bi htio postati, a to je znanstvenik.

Image result for albert einsteinHtio bi postati znanstvenik jer hoću ovaj svijet dovesti nabolje znanjem. Mi još puno toga neznamo o našem planetu i svemiru, a ja bi  htio to saznati i podjeliti sa svijetom svoje mišljenje. Uzori su mi svi poznati znanstvenici koji su u svoje vrijeme govorili nešto ljudima nepojmljivo. Kao naprimjer Albert Einstein. On je uveo nove teorije u fiziku i promjenio ju. Nisu važne njegove formule i teorije nego kak je to poboljšalo razmišljanje na ovaj svijet. Kad bi morao odlučivati kojim granama znanosti bi se bavio vjerovatno bi bile fizika i matematika. Ali tko zna što će mi budučnost donjeti.

1 komentar:

  1. Ti bi mogao biti znanstvenik djeluješ mi kao takva osoba a i ocjene te prate za tim zanimanjem!

    OdgovoriIzbriši